Behöver du hjälp med något? Fyll i formuläret eller ring 070-210 47 43 Kundtjänst Vad vill du ha hjälp med? Glömt lösenord Jag har glömt mitt lösenord Saknad appkod Jag har köpt ett häfte, men inte fått någon kod Saknat häfte Jag hittar/ser inte mitt häfte i appen Redan tillagt häfte Det står att häftet redan är tillagt till ett annat konto Annat Har du? 1. Angett din e-postadress i "glömt lösenord"? Annars kan du göra det här: https://shop.saenkelt.se/forgotpassword 2. Kontrollerat om mailet för att återställa lösenordet har hamnat i ditt spamfilter? Om du gått igenom punkterna ovan och inte funnit en lösning, vänligen fyll i dina uppgifter nedan så hjälper vi dig snarast. Om du har köpt häftet via webbshoppen: Har du kollat om appkoden (9 tecken) står på raden för "Order ID" i betalningen i Swishappens historik? Om du ändå inte hittar din appkod, vänligen fyll i dina uppgifter nedan så hjälper vi dig snarast. Om du har sett häftet i appen tidigare kanske du har blivit utloggad. I sådant fall behöver du logga in igen. Om du ändå inte hittar ditt häfte, vänligen fyll i dina uppgifter nedan så hjälper vi dig snarast. Om du vill dela häftet med familjen, vänligen följ denna guide: https://saenkelt.se/dela/. Om du har haft tillgång till ditt häfte tidigare ska logga in med din användare för att komma åt ditt häfte. Om inget av ovan löste ditt problem, vänligen fyll i dina uppgifter nedan så hjälper vi dig snarast. Jag godkänner att ni sparar uppgifterna för att kontakta mig. Om du är mänsklig, lämna det här fältet tomt. Skicka in ärendet